dinsdag 27 maart 2018

blog 8 ||

* Even een berichtje vooraf!*
*Dit zal mijn laatste LANGE blog worden, hierna wil ik vaker gaan posten omdat het anders niet meer bij te houden is. Dan worden het dus spontane post, via mijn andere social media pagina's laat ik wel weten als ik wat post (Facebook, Instagram en straks misschien ook Youtube) maar als je een melding via email wilt ontvangen laat dan je email adres achter door op abonneren te klikken!!*

Ondertussen zijn we 9 weken verder en kan ik bijna starten met de behandeling maar tot het zover is maak ik goed gebruik van de vrije tijd die ik heb. Hoe dichterbij de operatie komt hoe voller mijn agenda staat๐Ÿ˜ณ. Afgelopen week zat dan ook weer vol met leuke dingen waaronder het vieren van onze verjaardagen! Michel en ik zijn allebei in april jarig dus we vieren het eigenlijk altijd samen. maar omdat mijn operatie eind maart al is, leek het ons handiger om dan eerst onze verjaardag te vieren. Maar ik loop op de zaken vooruit!
Maandag is zoals altijd mijn huishoud dagje dus het huis lekker schoon, boodschappen gedaan en weer schone kleding in de kast! Savonds lekker lang uit op de bank tv kijken onder me dekentje heeeeerlijk avondje. 

Dinsdag moest ik weer naar de tandarts ter controle van de wortelkanaalbehandeling van paar maanden geleden. Gelukkig zag alles er goed uit maar vanwege de chemo hebben we wel maar vast een afspraak gemaakt voor over 3 maanden. Even een extra controle of mn tandjes het vol houden. Na de tandarts ging ik langs m'n vriendinnetje Mandy om even bij te kletsen. Zoals altijd was het erg gezellig. Het was zo gezellig dat het opeens alweer tijd was om te gaan want ik moest de hondjes uit laten. 

Woensdag aten we savonds bij Mitchel een goede vriend van ons, hij is laatst ook verhuisd en hij had ons uitgenodigd om te komen kijken hoe zijn huisje is geworden. Dat was dus ook weer een hele gezellige avond waar de tijd ook weer snel voorbij ging. Ik ben echt heel blij met vrienden als die van ons. Ik zou ze niet kunnen missen in deze tijd, zowel de steun als de gezelligheid betekenen heel veel voor ons. Borstkanker is nu een onderdeel van mijn leven maar ik ben nog steeds mezelf en onze vrienden kennen ons goed genoeg om te weten hoe ze ons moeten ondersteunen zonder dat we het eigenlijk door hebben.
Dus ik ben nu toch al bezig, liefste vriendjes en vriendinnetjes van Seline en Michel dit is even een momentje voor jullie. Ik wil jullie even in het zonnetje zetten want echt zonder jullie waren de afgelopen weken voor Michel en mij heel anders geweest. Moeilijker sowieso!! Dusss weloveyou guyss ๐Ÿ˜˜ Thanks for everything!!)

Donderdag gingen Michel en ik eindelijk naar de sauna. We gingen naar Centre Du Lac in Pijnacker, het is niet heel groot maar wel netjes, vooral de tuin is heel mooi. Voor een paar uurtjes is het prima te doen. Donderdag voor de operatie wil ik ook nog even gaan dus we waren er ook niet heel lang.

Vrijdag was een drukke dag. Alle voorbereidingen voor onze verjaardag gedaan. Samen met Hayley de hele dag in de weer geweest. Van Schoonmaken tot hapjes klaar maken en een party tent bouwen. Maar we waren op tijd klaar en het was super strak! We hebben onze verjaardag verdeeld over 2 dagen anders zou het niet passen in ons huisje...๐Ÿ˜…. Ik vond het heel fijn om m'n familie nog even te zien en waar kan dat beter dan op een feestje!! Het gaf me ook nog wel een extra boost al die knuffels en lieve woorden. Maar aan ieder feestje komt een einde en zo helaas ook aan die van ons. 

Zondag was ik nog redelijk op tijd wakker en voelde me gelukkig helemaal prima dus ik ging lekker aan de schoonmaak. Eind van de middag was alles weer netjes en opgeruimd. S'avonds ging ik  bowlen met een paar meiden omdat dat voorlopig ook niet meer kan en ik vind het stiekem wel erg leuk om te doen dus dat moest nog even tussen door.
Zo kwam mijn week met een SUPER weekend tot zijn eind. En ik mag weer zeggen dat ik heb genoten van alle dagen!

Verder staat er genoeg op mijn planning en ik deel hem graag met jullie 
Maandag : 11:00 afspraak bij de klinisch geneticus, s'avonds met mams en zus hapje eten en naar de 3j's in het circus theater.
dinsdag : 11.15 afspraak bij mijn case manager op de mammapoli, 13:15 afspraak bij Monique om haarwerken te passen, savonds een verassings uitje die vrienden voor ons georganiseerd hebben.
woensdag : alles vast inpakken voor mijn verblijf in het ziekenhuis na de operatie
donderdag : tussen 9:00 en 13:00 wordt het bed bezorgd van de Vierstroom, 15:30 afspraak in het ziekenhuis, en daarna nog een keertje naar de sauna met Michel even alle zenuwen uitzweten en dan lekker slapen 
vrijdag : 8:30 afspraak in het ziekenhuis mbt het schildwachtklier, en (donderdag kan ik bellen voor de tijd) de operatie!!!!!!!!!
dat komt wel heel dicht bij opeens. Voorlopig ben ik nog steeds een beetje zenuwachtig maar wie weet hoe de volgende dagen worden.. Ik blijf in ieder geval positief en laat het maar gewoon gebeuren. Ik hoop dat jullie mijn blog nog steeds leuk vinden en mij blijven volgen want eigenlijk gaat het nu pas echt beginnen denk ik...